Het vinden van geschikte, gemotiveerde en competente medewerkers is moeilijker dan ooit. Bedrijven besteden daarbij flinke budgetten aan job portals, printmedia of aan headhunters. Dat kan echter ook anders.
via Internet
Bent u hier ook mee bekend? Er worden enorme bedragen uitgegeven aan online vacatures en headhunter bedrijven en het risico of er een langdurige samenwerking met de nieuwe werknemer ontstaat blijft volledig bij u liggen!
Creëer met onze Digital Recruiting service uw eigen wervingsproces op het Internet!
Wij ontwikkelen en implementeren een digitale wervingsstrategie op maat voor de door u gewenste kandidaten, waardoor de kosten enorm zullen dalen en het slagingspercentage zal stijgen. Google for Jobs, SEA, Social Media – om maar een paar van onze digitale helpers te noemen, we gebruiken ze naast de volledige digitalisering van het daaropvolgende sollicitatieproces. Ook dat beschouwen we als bestanddeel van modern lead generation.
Voor conversie geoptimaliseerde lead-pagina’s (landingspagina) worden gebruikt om hoogwaardige Customer-Touch-Points weer te geven met geïntegreerde chat- of selfservice-oplossingen – in real time en live. Op deze manier kan er proactief en over de kanalen heen middels een holistische aanpak een effectieve interactie met uw toekomstige medewerkers tot stand worden gebracht.