SALES IN TIJDEN VAN CORONA SALES PERFORMANCE ONDANKS CORONA CRISIS

Beurzen, ronde tafel bijeenkomsten of klantenevenementen worden allemaal gecanceld of verschoven. Hierdoor zien veel bedrijven hun lead funnel snel opdrogen en dat zorgt wederom voor grote zorgen met betrekking tot het halen van omzetdoelstellingen. De kans is echter groot dat de vraag grotendeels blijft bestaan.

Om de schade zo veel mogelijk te kunnen beperken is het dus noodzakelijk om nu te reageren en op zo kort mogelijke termijn andere initiatieven te ontplooien. Slagvaardige ondernemers spelen daaropin en kijken welke kansen hen deze crisis biedt. Daarbij is het in ieder geval van groot belang juist nu contact met bestaande contacten te houden en tevens na te denken over nieuwe doelgroepen voor uw producten en/of diensten en hoe die te bereiken.

Wij hebben de HL-methode (Hybrid Lead Generation) ontwikkeld, waarmee u in een vroeg stadium tegenmaatregelen kunt nemen zodat het bedrijf niet in gevaar komt.

De HL-methode manoeuvreert potentiële gebruikers op het Internet via een conversietool naar onze Digital Sales Agent om uiteindelijk een web-afspraak voor u te organiseren. Op deze manier kunnen verkopers en geïnteresseerden vanuit hun thuiskantoor middels Webmeeting het betreffende aanbod gemakkelijk bespreken.

Benut de voordelen van de HL–Methode.
Tijdens een Webmeeting met ons laten wij u de mogelijkheden van een Hybrid Lead Generation campagne zien. In nauwe afstemming met Marketing en Sales wordt een voor uw bedrijf op maat gemaakt plan opgesteld. Daarbij wordt niets aan het toeval overgelaten om de geplande omzet alsnog te realiseren.


.